Nezaujaté časopisy versus reklama

Autor: Lucka Šoltysová | 14.5.2012 o 14:52 | (upravené 14.5.2012 o 15:18) Karma článku: 6,62 | Prečítané:  381x

Dnes sa mi do rúk dostal časopis s odbornou tématikou vhodný pre moje štúdium zubného lekárstva, avšak po prečítaní Editorialu a prebehnutí celého časopisu som zostala prekvapená...

Citujem: "Studenti zubního lékeřství jsou, bohužel, od útlých akademických let vystavení tlaku stomatologických firem, ktoré mnohdy výrazně populistickou formou, přesvědčují mladé studenty bez odborného přesahu o jedinečnosti svého produktu. ... Studentům budeme poskytovat ověřené, nezaujaté a odborné informace z jednotlivých stomatologických oborů."

Krásne sa to čítalo a krásne sa to zhodovalo s prvými stránkami, ale potom vidím reklamu na jedno zubárske kreslo, na ďalšej stránke na nejaké extra super svetlo v ordinácii a na mnohých ďalších sa to opakuje. Nevylučuje sa to s tým, čo nám oznamovali na začiatku? Nie je práve toto forma reklamy, ktorá sa rozmáha a človek nemá šancu porovnávať? Nemali by sme mať na výber aspoň z dvoch reklám, ktoré propagujú produkty a potom ešte samy vyhľadávať?

Na poslednej stránke je aj tabuľka o cenách reklám v tomto časopise, a poviem Vám nie je to najnižšia čiastka. A presne takto sa k nám - študentom dostávajú "nezaujaté informácie".

Netvrdím, že reklama je zlá, a ani, že tento časopis mi neposkytol veľa užitočných informácii, len to, že ak chceme naozaj nezaujaté informácie, neovplyvniteľné peniazmi a kontaktami, tak by sme mali byť neustále v strehu.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KULTÚRA

Únos. Film, ktorý vznikol napriek výstrahám právnikov

Pri nakrúcaní prvého slovenského trileru bola aj mama Roberta Remiáša.

BLOG TRANSPARENCY

Keď biznis v zdravotníctve roztočí bývalý šéf daňovákov

Doktor Kostka nebol jediný, komu v posledných rokoch darilo.


Už ste čítali?