Nezaujaté časopisy versus reklama

Autor: Lucka Šoltysová | 14.5.2012 o 14:52 | (upravené 14.5.2012 o 15:18) Karma článku: 6,62 | Prečítané:  379x

Dnes sa mi do rúk dostal časopis s odbornou tématikou vhodný pre moje štúdium zubného lekárstva, avšak po prečítaní Editorialu a prebehnutí celého časopisu som zostala prekvapená...

Citujem: "Studenti zubního lékeřství jsou, bohužel, od útlých akademických let vystavení tlaku stomatologických firem, ktoré mnohdy výrazně populistickou formou, přesvědčují mladé studenty bez odborného přesahu o jedinečnosti svého produktu. ... Studentům budeme poskytovat ověřené, nezaujaté a odborné informace z jednotlivých stomatologických oborů."

Krásne sa to čítalo a krásne sa to zhodovalo s prvými stránkami, ale potom vidím reklamu na jedno zubárske kreslo, na ďalšej stránke na nejaké extra super svetlo v ordinácii a na mnohých ďalších sa to opakuje. Nevylučuje sa to s tým, čo nám oznamovali na začiatku? Nie je práve toto forma reklamy, ktorá sa rozmáha a človek nemá šancu porovnávať? Nemali by sme mať na výber aspoň z dvoch reklám, ktoré propagujú produkty a potom ešte samy vyhľadávať?

Na poslednej stránke je aj tabuľka o cenách reklám v tomto časopise, a poviem Vám nie je to najnižšia čiastka. A presne takto sa k nám - študentom dostávajú "nezaujaté informácie".

Netvrdím, že reklama je zlá, a ani, že tento časopis mi neposkytol veľa užitočných informácii, len to, že ak chceme naozaj nezaujaté informácie, neovplyvniteľné peniazmi a kontaktami, tak by sme mali byť neustále v strehu.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Harabin uniká disciplinárnym trestom

Sudcovi hrozí pokuta, preradenie na súd nižšieho stupňa, ale aj strata talára. Kolegovia ho zatiaľ ani raz neuznali za vinného.

KOMENTÁRE

Ako Danko začal mať problém s kebabom

Keď to hovoril Breivik, vraveli sme, že mu straší vo veži.


Už ste čítali?